Informacije o dokumentu
Nanaša se na vrsto informacije:
Nanaša se na aktualnost:
  • Arhiv
Nanaša se na obdobje veljavnosti:

 

Za ogled dokumenta se morate prijaviti.
Input:

Pravice potrošnikov pri spletni prodaji - odgovornost prodajalca za stvarne napake ter uveljavljanje garancije

15.2.2018, , Vir: Verlag Dashöfer

2.15 Pravice potrošnikov pri spletni prodaji – odgovornost prodajalca za stvarne napake ter uveljavljanje garancije

mag. Kaja Breznik Ladinik, odvetnica

Spletno prodajo glede na določila Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) uvrščamo med pogodbe sklenjene na daljavo, ki veljajo za razmerja med podjetjem

Dostop do vsebine imajo naročniki modula:
Profi | Profi plus
Varno poslovanje na trgu je strokovna platforma, ki vam pomaga do urejenih področij poslovanja, ki so v skladu z zakonodajo.
ali se prijavite
 +386 1 434 55 90  podpora@dashofer.si

POSEBNOSTI PORTALA VARNO POSLOVANJE NA TRGU

  • novice s področja zakonskih sprememb 
  • strokovni članki z napotitvijo na pravno podlago
  • aktualna pojasnila Tržnega inšpektorata RS in
    Sektorja za varstvo potrošnikov in konkurence
  • obvestila o nevarnih proizvodih
  • smernice za urejeno poslovanje na trgu
  • razlaga pravne podlage in primeri iz prakse
  • opozorila na izjeme in posebnosti
  • vzorci dokumentacije s komentarjem
  • pisni odgovor strokovnjaka na vaše vprašanje
  • video seminarji z obsežnim strokovnim gradivom
  • hitro iskanje informacij z naprednim filtriranjem

                   
                   Potrebujete pomoč?
                  Imate težavo z uporabo portala? Pišite nam.
                  Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
                  Input:

                  Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih